Idag fyller min goa mamma år.

Min kära mamma fyller år denna dag till ära och jag tänkta göra en liten lista av saker som jag älskar och beundrar henne för.

20130327-130107.jpg

20130327-130115.jpg

1. Hon har alltid ställt upp med en varm famn och kloka råd.
2. Hennes stora hjärta.
3. Hennes glada skratt.
4. Att hon såg till att jag fick en öppen uppfostran där jag fick göra egna val.
5. Att hon lärt mig att alla är lika mkt värda och att kvinnor kan göra all män kan.
6. Hennes passion för resande som smittat av sig.
7. Att även om hon är flygrädd ändå sätter sig minst en gång om året på flyg till Florida för att hälsa på familjen.
8. Hennes fantastiska berättarförmåga. Där hon kunnat trollbinda alla dem som lyssnat i timmar.
9. Hennes konstnärskap.
10. Att hon följt sin egen väg och gjort det hon velat göra.

Mutti jag är stolt över dig och älskar dig.
Och önskar dig en fantastisk födelsedag.

Puss
Din T.unge 🙂

3 thoughts on “Idag fyller min goa mamma år.

Leave a Reply

