Det här med bloggandet

Har avtagit rejält. Blev nog för mycket just nu att blogga varje dag i100 dagar. Samtidigt som jag skulle blogga extra mina drawing Challenge No 2 verk. Spurt plugga för att kunna bli klar så fort som möjligt. Nä, jag tappade fullständigt sugen på att göra vare sig det ena eller det andra.
Dock är jag ju som alltid ändå väldigt glad för att rita så det kom tillbaka och nu försöker jag hitta ut genom labyrinten av teman som jag ligger back. Har bestämt mig att rita på men kanske inte blir daglig blogg om detsamma samlade tillsammans.

//Ami

6 thoughts on “Det här med bloggandet

  1. Jag fuskar lite kan jag ärligt erkänna. Ibland orkar man inte riktigt. Då får det bli två samma dag eller så… Det viktigaste är ju att man hittar lusten och inspirationen.. 🙂
    Och blir det för mycket, då gör det, det .. Och det är ju faktiskt Du som skall må bra av det här .. Så lycka till med beslutet och ha en fortsatt fin vecka! 🙂

Leave a Reply

