Vägen till… (The path to…) 4/30 drawing

Jag får ändå jobba ihop dessa två blogprojekt me både blogg100 och Drawing Challenge No2 eftersom jag inte har tillräckligt med tid att blogga så länge varje dag. Poängen är ju ändå att ha gjort 100 inlägg på sin blogg på 100 dagar.

Dagens tema var “Vägen till…” och framför mig såg jag Höstlov dansande i luften på väg mot en vinter dvala på marken.

20130207-102628.jpg

Känns lite som om jag själv hamnat i någon form av mental dvala. Så kanske jag är som löven och behöver vila ut ordentligt. Ska bara… 😉

Vad gör du för att komma ur en mental dvala?

//Ami

Övriga deltagare:
Anna
Tiina
Flora
Emelie
Jens
Marie

Och naturligtvis Maja som håller i denna omgångens teman.

2 thoughts on “Vägen till… (The path to…) 4/30 drawing

Leave a Reply

