#blogg100, dag 11 – En avkopplingens dag

Vissa dagar känner man att tid behöver få ta plats och behöver läggas på dem man älskar och som betyder allt i ens liv.
Så idag valde jag att lägga skolarbeten åt sidan för tid med min flock. Vilket kändes oerhört gott att kunna göra. Kan längta till vansinne att studierna snart är över för en stund. Så jag kan hinna med så mkt mer än vad jag gör nu.
Idag hann vi med lite blandat men också en härlig runda ute i skymningen med en vacker solnedgång. Men jag fotograferade allt i svartvitt utan att inse det. Sånt händer när man slappnar av.

Vad gör du dagar som du tar dig tid att bara vara?

//Ami

20130202-230455.jpg

20130202-230504.jpg

20130202-230511.jpg

20130202-230708.jpg

20130202-230716.jpg

4 thoughts on “#blogg100, dag 11 – En avkopplingens dag

  1. Riktigt snygga monokroma bilder! Den dämpade gråskalan gissar jag beror dels på mulet väder och att du fotar direkt i kameran med inställningen sv/v… eller har du kanske efterbehandlat den för att få fram mjukheten i bilderna?

Leave a Reply

