#blogg100, dag 10 och #Drawingchallenge_No2 – Magi

Idag får dessa två mötas #blogg100 #Drawingchallenge_No2. Från och med imorgon ska jag försöka hålla dessa två ifrån varandra. Jag kommer arbeta i appen Procreate för iPad under denna utflykt genom olika rit temor. Det är en app jag förvisso arbetat med förut men aldrig lärt mig helt. Tanken är att jag ska lära mig alla dess skrymslen och vrår.

Dagens första tema är MAGI. För mig är universum ett magiskt ställe med all sin skönhet och allt vackert som det innehar.

20130201-224441.jpg

Vad är magiskt för dig?

//Ami

Leave a Reply

