Dag 4 på 100 dagars bloggande i rad.

Eftersom det är lördag och jag tycker lördagar ska vara lättsamma och må bra dagar så tänkte jag bjuda in er till något av min och Mr B’s favoritsyssla på en lördagkväll.

Vi kör musiktävling. Vi preppar två bärbara med youtube och kör duell om vem som kan flest låtar genom att lyssna på deras intro.

Ikväll har vi bland annat njutit av

Alice Coopers Poison

Bon Jovi Living on a Prayer

Phil Collins in the Air Tonight

Taylor Dayne Tell it to my Heart

Som ni nog gissat vid det här laget kör vi 80-tals låtar och njuter, minns och gillar. Naturligtvis har det varit många fler och vi kommer köra en stund till. Det är definitivt en kul sak att göra med sin andra hälft och kanske hela familjen.

Vad är din favorit aktivitet på en lördagkväll?

Fortsatt trevlig kväll

//Ami

2 thoughts on “Dag 4 på 100 dagars bloggande i rad.

    • Hej Ami

      Så kul inte helt vanligt namn på en tjej. Tycker det börjat bra med det här bloggandet. Även om jag naturligtvis går hela dagen innan jag på senkvällen kommer på vad jag vill skriva om just den dagen.

      Ska bli kul att följa dig
      //Ami

Leave a Reply

